Vydáno: 24. července 2018 - Redakce
Kaufland pokračuje v modernizaci stávajících prodejen a otevírání nových. Akční produkty a nový sortiment můžete sledovat na digitálních obrazovkách a cenu výrobku si můžete rychle zkontrolovat pomocí čtečky EAN kódů.
Společnost Kaufland v České republice nadále pokračuje v modernizaci stávajících prodejen a otevírání nových. Díky zavádění moderních technologií je pro zákazníky nakupování v těchto prodejnách o poznání komfortnější.
Výraznou novinkou v modernizovaných a nově otevřených prodejnách Kaufland jsou digitální obrazovky, na kterých zákazníci najdou informace o akčních produktech či novém sortimentu v úseku ovoce a zelenina, u čerstvých pultů nebo v úseku drogerie.
Pro případ kontroly ceny výrobků jsou pro zákazníky nově zavedeny čtečky EAN kódů, které jsou k dispozici hned na několika místech na prodejní ploše. Digitalizace se dnes týká i cenovek u produktů v úseku ovoce a zeleniny. Elektronickými etiketami je dnes vybaveno 70 % prodejen a do konce roku 2018 budou k dispozici na všech pobočkách řetězce Kaufland v České republice. V budoucnosti se zákazníci mohou těšit na jejich zavedení i v úseku pečiva.
Kaufland také pokračuje s instalací samoobslužných pokladen ve všech nově otevřených a zmodernizovaných prodejnách. Jejich celkový počet vzrostl na 160 v celkem 25 prodejnách Kaufland po celé České republice. O třídu výše pak posouvají moderní způsob nakupování samoobslužné pokladny TwinFlow, které zavedl řetězec ve své prodejně v Praze na Vypichu jako první v České republice. Jejich unikátnost spočívá v odbavení až dvou zákazníků najednou. Průběh nákupu je následující: zákazník si zboží markuje sám, naskenuje čárový kód či ho navolí na přehledné dotykové obrazovce, klade nákup na pás s kontrolní váhou a ten se automaticky posouvá dále až na konec pásu. Pokud si zákazník s něčím neví rady, může využít pomoci asistenta prodeje. Klasický model pokladen s obsluhou tím ale nemizí. „Chceme, aby naše prodejny poskytovaly veškerý zákaznický servis. Jednou z cest, jak toho docílit, je zavádění nových technologií. Zároveň ale respektujeme potřeby těch zákazníků, kteří upřednostňují klasické odbavení našimi pokladními,“ vysvětluje Renata Maierl, tisková mluvčí společnosti Kaufland Česká republika.
Zdroj: Tisková zpráva Kaufland
> Které prodejny jsou otevřené v nouzovém stavu
> Otevírací doba prodejen ve středu 28. října 2020
> Brněnský hypermarket Tesco v Králově Poli je od 17. března otevřen nonstop
> Otevírací doba obchodů v době karantény
> Kaufland nabízí novou značku dětského oblečení Kuniboo
> Blíží se začátek školního roku. Jaké školní potřeby nakoupíte v prodejnách Kaufland?
> Výrobky bez lepku a laktózy značky K-free nově v Kauflandu
> V Kauflandu nově zaplatíte stravenkovou kartou
> Do konce roku 2019 vyřadí Lidl jednorázové plastové výrobky
> Kaufland stáhl z prodeje výrobek Belgique d´Or Caffé Latte
> Pozor na reflexní pásek, který málo odráží světlo
> Údaje na visačce textilu nemusí odpovídat skutečnosti
> Z 215 odebraných vzorků pohonných hmot nevyhovělo pět
> Všichni prodejci na Šenovské burze v Ostravě porušili zákon
> Dívčí plavky z Polska nevyhověly bezpečnostním normám
> Kupujete starožitnosti? Zajímejte se o původ zboží
> Bazary a zastavárny řádně neinformují o možnostech reklamace
> Smějící se panenka může ohrozit zdraví dítěte
> Kaufland stahuje z prodeje poštovní schránku. Má příliš ostré hrany