Akční nabídku Kauflandu uvidíte i na digitálních obrazovkách

Vydáno: 24. července 2018 - Redakce

Kaufland pokračuje v modernizaci stávajících prodejen a otevírání nových. Akční produkty a nový sortiment můžete sledovat na digitálních obrazovkách a cenu výrobku si můžete rychle zkontrolovat pomocí čtečky EAN kódů.

Společnost Kaufland v České republice nadále pokračuje v modernizaci stávajících prodejen a otevírání nových. Díky zavádění moderních technologií je pro zákazníky nakupování v těchto prodejnách o poznání komfortnější.

Výraznou novinkou v modernizovaných a nově otevřených prodejnách Kaufland jsou digitální obrazovky, na kterých zákazníci najdou informace o akčních produktech či novém sortimentu v úseku ovoce a zelenina, u čerstvých pultů nebo v úseku drogerie.

Pro případ kontroly ceny výrobků jsou pro zákazníky nově zavedeny čtečky EAN kódů, které jsou k dispozici hned na několika místech na prodejní ploše. Digitalizace se dnes týká i cenovek u produktů v úseku ovoce a zeleniny. Elektronickými etiketami je dnes vybaveno 70 % prodejen a do konce roku 2018 budou k dispozici na všech pobočkách řetězce Kaufland v České republice. V budoucnosti se zákazníci mohou těšit na jejich zavedení i v úseku pečiva.

Více samoobslužných pokladen

Kaufland také pokračuje s instalací samoobslužných pokladen ve všech nově otevřených a zmodernizovaných prodejnách. Jejich celkový počet vzrostl na 160 v celkem 25 prodejnách Kaufland po celé České republice. O třídu výše pak posouvají moderní způsob nakupování samoobslužné pokladny TwinFlow, které zavedl řetězec ve své prodejně v Praze na Vypichu jako první v České republice. Jejich unikátnost spočívá v odbavení až dvou zákazníků najednou. Průběh nákupu je následující: zákazník si zboží markuje sám, naskenuje čárový kód či ho navolí na přehledné dotykové obrazovce, klade nákup na pás s kontrolní váhou a ten se automaticky posouvá dále až na konec pásu. Pokud si zákazník s něčím neví rady, může využít pomoci asistenta prodeje. Klasický model pokladen s obsluhou tím ale nemizí. „Chceme, aby naše prodejny poskytovaly veškerý zákaznický servis. Jednou z cest, jak toho docílit, je zavádění nových technologií. Zároveň ale respektujeme potřeby těch zákazníků, kteří upřednostňují klasické odbavení našimi pokladními,“ vysvětluje Renata Maierl, tisková mluvčí společnosti Kaufland Česká republika.


Zdroj: Tisková zpráva Kaufland

Reklama


SLEVY A SOUTĚŽE



ZAJÍMAVÉ AKCE