BILLA letos otevřela celkem 9 nových prodejen a 10 zrekonstruovala

Vydáno: 15. prosince 2017 - BILLA

V roce 2017 společnost BILLA otevřela celkem 9 nových prodejen a 10 stávajících zrekonstruovala. Celkově do rozšíření a modernizace letos investovala téměř 500 mil. Kč. Poslední prodejna se otevírá dnes v Jílovém u Prahy. 

Společnost BILLA právě dokončila plán expanze pro rok 2017. V letošním roce otevřela celkem 9 nových prodejen a 10 zmodernizovala, aby lépe vyhovovaly požadavkům a přáním zákazníků. Široký sortiment čerstvých a kvalitních potravin, včetně výrobků od lokálních dodavatelů a BIO produktů naleznou zákazníci na celkem 220 prodejnách napříč Českou republikou. Posledním supermarketem, který BILLA letos otevřela, se nachází v Jílovém v okrese Praha-západ. 

Moderní prostředí prodejen 21. století nabízí společnost BILLA svým zákazníkům již ve 220 supermarketech napříč celou republikou. Letos do rozšiřování sítě a modernizace prodejen firma investovala částku téměř půl miliardy korun. V nových prodejnách navíc zaměstnala na 250 lidí na plný nebo zkrácený úvazek. 

Poslední filiálku otevřela BILLA dnes v Jílovém u Prahy, a to v ulici Pražská. Moderní supermarket nabídne jako vždy širokou škálu čerstvých a kvalitních potravin včetně oblíbených regionálních produktů od místních prvovýrobců a dodavatelů. 

Společnost BILLA hodlá v expanzi svých prodejen pokračovat i v roce 2018. „V příštím roce plánujeme otevřít okolo 12 nových supermarketů a zároveň pokračovat v modernizaci těch stávajících. Zároveň nabídneme dalších 300 pracovních pozic lidem bez zaměstnání,“ říká Jaroslaw Szczypka, generální ředitel BILLA spol. s r.o. 

V současné době provozuje BILLA své prodejny ve všech krajích ČR a své produkty nabízí na průměrné prodejní ploše přes 900 m2. Její sortiment je tvořen ze 75 % výrobky české produkce, z nichž významnou částí jsou výrobky vlastní výroby, regionální potraviny nebo stále více oblíbené BIO produkty. Aktuálně je BILLA jedním z nejúspěšnějších podporovatelů regionálních výrobců a dodavatelů v České republice a v této podpoře nehodlá polevovat, právě naopak. „Spolupráce s našimi regionálními dodavateli je jednou z našich velkých priorit. Samotní dodavatelé a výrobci hodnotí náš projekt velice kladně. Dostávají prostor pro prezentaci a prodej jejich výrobků, což je v českých podmínkách a takové šíři ojedinělé. BILLA je v tomto směru průkopníkem, na což jsme velmi pyšní,“ dodává pan Jaroslaw Szczypka. 


Zdroj: Tisková zpráva BILLA

Reklama


SLEVY A SOUTĚŽE



ZAJÍMAVÉ AKCE