BILLA startuje novou věrnostní kampaň Láska nebeská

Vydáno: 12. září 2017 - BILLA

BILLA startuje se začátkem školního roku novou věrnostní kampaň Láska nebeská. Kampaň začíná 13. září a postupně představí 3 příběhy nebeských hrdinů. Body za nákup budou zákazníci moci měnit za hračky až do 19. prosince. Hračky mají tentokrát také novou funkci - po stisknutí tlačítka po dobu 15 minut svítí.

Zbrusu novou kampaň startuje BILLA již zítra, ve středu 13. září. Tentokrát nabídne svým zákazníkům možnost sbírat body a vyměňovat je za nebeské hrdiny. Příběh plyšových polštářků, mezi kterými se objeví například slunce, měsíc nebo hvězda, je založený na lásce mezi sluncem a měsícem. Pětice plyšáků má v této kampani ovšem ještě jednu speciální funkci. Plyšové hračky lze také stisknutím tlačítka rozsvítit. 

Společnost BILLA startuje kampaň s plyšovými hračkami již po několikáté. Úspěšné byly nejen akce s licencovanými plyšáky, ale mimořádné popularitě se těšily například i hrdinové SuperOsmy, ke kterým BILLA vytvořila dokonce speciální pohádkové příběhy, jež se do dětských životů zapsaly takřka nesmazatelně a dodnes jsou sledovány na sociálních sítích. 

„Akce, při nichž mohou naši zákazníci sbírat body a měnit je za plyšové hračky jsou vždy mimořádně úspěšné. BILLA tentokrát nepřichází jen s hračkou, ale i praktickým usínáčkem, který dětem posvítí na jejich cestě do bezstarostné říše snů,“ říká Simona Breen, marketingová ředitelka BILLA ČR. „Věřím, že polštářky naleznou své místo v mnoha dětských pokojích a vykouzlí úsměv na nejedné dětské tváři,“ dodává Simona Breen. 

Princip sbírání bodů je opět velmi jednoduchý. Za každý nákup v hodnotě nad 200 Kč získá zákazník jeden bod, který si nalepí na hrací kartu. Jakmile nasbírá 25 bodů, získává plyšového kamaráda za 29,90 Kč. Nebeského hrdinu je také možné získat již za 10 nasbíraných bodů s doplatkem 149,90 Kč. Nálepku navíc mohou zákazníci získat také za zakoupení speciálně označených produktů v letáku. Hračky lze pořídit také napřímo za jednotkovou cenu 399,90 Kč. 

Věrnostní kampaň vznikala v ryze českých podmínkách. Její kreativní koncept vytvořila agentura McCann Prague, on-line komunikaci zastřešuje agentura MarketUP a PR podporu zajišťuje tým specialistů z agentury Bison.


Zdroj: Tisková zpráva BILLA

Reklama


SLEVY A SOUTĚŽE



ZAJÍMAVÉ AKCE