Ocenění značky K-Classic společnosti Kaufland

Vydáno: 10. listopadu 2017 - Kaufland

Ve čtvrtek 9. listopadu 2017 bylo na slavnostním galavečeru v Pražské křižovatce, kostele sv. Anny v Praze, slavnostně vyhlášeno 60 nejdůvěryhodnějších značek České republiky roku 2017. Nechyběla mezi nimi značka K-Classic společnosti Kaufland. Galavečerem provázela moderátorka Jolana Voldánová.

Program skupiny Atoz Marketing je spojen s rozsáhlý průzkumem zaměřeným na spotřebitelskou důvěru ve značky rychloobrátkového zboží, doplňků stravy a obchodních sítí. Hlasování probíhalo v 60 produktových kategoriích rychloobrátkového zboží a doplňků stravy a ve 12 kategoriích obchodníků. Nově přibyly i kategorie spotřebního zboží, služeb, financí a automotive. V kategorii Privátní značky získala ocenění již potřetí vlastní značka společnosti Kaufland K-Classic. V Pražské křižovatce ocenění převzala paní Renata Maierl, vedoucí oblasti Firemní komunikace.  

V anketě Důvěryhodná značka hodnotil reprezentativní vzorek 4000 spotřebitelů téměř 600 značek. Jednotlivé kategorie průměrně zahrnovaly 10 top značek. Program Důvěryhodná značka vychází z průzkumů, které ukazují, že spotřebitelská důvěra je jednou z nejdůležitějších hodnot každé značky. Při hodnocení jde proto o jednoduchou a transparentní metodologii, kde výsledek závisí pouze na názoru spotřebitelů.


Zdroj: Tisková zpráva Kaufland

Reklama


SLEVY A SOUTĚŽE



ZAJÍMAVÉ AKCE