Vydáno: 10. ledna 2018 - Albert
Albert chce být pomocníkem při výběru potravin, inspirovat a ukázat zákazníkům ve svých více než 300 obchodech, že jídlo je radost. Nová brand kampaň s mottem „Stojí za to jíst lépe“ se od 10. ledna objeví v televizi, na internetu i sociálních sítích.
Hlavní roli v nové kampani značky Albert hraje jídlo, zdraví a inspirace. „Víme, že lidé dnes více přemýšlejí o tom, co jedí a jak výběr potravin přispívá k životnímu stylu,“ říká o pozadí kampaně Kateřina Harris, marketingová ředitelka řetězce Albert, a pokračuje: „Přejeme si, aby se díky Albertu zákazníci podívali na jídlo novýma očima a přišli na to, že existuje mnoho receptů, způsobů a kombinací, které mohou zkusit. A především chceme našim zákazníkům ukázat, že se toho nemusí bát, protože my jim v tom hodláme pomoci.“
Nová kampaň je obsahově i vizuálně založená na inspiraci pro hlavní jídla dne - snídani, oběd a večeři. Objeví se v televizi, na internetu i sociálních sítích. Televizní spoty jsou k vidění od 10. ledna a mají za cíl zákazníkům ukázat nový inspirativní směr, kterým chce Albert jít. Tyto imageové spoty jsou doplněné také o kratší variantu zaměřenou na nabídku konkrétních produktů tak, jak jsou lidé zvyklí.
„Zákazníkům chceme pomocí nových vizuálů s tématy Probuďte svou snídani, Zkuste oběd jinak a Pozvěte inspiraci na večeři ukázat směr, který je bude bavit, samozřejmě také přímo ve všech našich obchodech,“ doplňuje Kateřina Harris. „Každý týden pak najdou inspiraci a nápady, co připravit z potravin z akčních nabídek, nově i v našem letáku,“ uzavírá.
Komplexní kampaň připravil Albert ve spolupráci s agenturou VCCP Prague. Téma inspirace a zdraví se promítne do sezónních i věrnostních akcí v průběhu roku. V nové sběratelské kampani, která v obchodech Albert startuje 17. ledna, budou moci zákazníci získat s výraznou slevou sportovní lahve Contigo či originální ubrousky a kapsičky na svačiny. Zdravému životnímu stylu se věnuje i první letošní číslo oblíbeného magazínu Albert v kuchyni, který mimo jiné představil soutěž pro zákazníky na sociální síti Instragram pod hastagem #albertzdrave.
Zdroj: Tisková zpráva Albert
> Které prodejny jsou otevřené v nouzovém stavu
> Otevírací doba prodejen ve středu 28. října 2020
> Brněnský hypermarket Tesco v Králově Poli je od 17. března otevřen nonstop
> Otevírací doba obchodů v době karantény
> Kaufland nabízí novou značku dětského oblečení Kuniboo
> Blíží se začátek školního roku. Jaké školní potřeby nakoupíte v prodejnách Kaufland?
> Výrobky bez lepku a laktózy značky K-free nově v Kauflandu
> V Kauflandu nově zaplatíte stravenkovou kartou
> Akční nabídku Kauflandu uvidíte i na digitálních obrazovkách
> Kaufland stáhl z prodeje výrobek Belgique d´Or Caffé Latte
> Pozor na reflexní pásek, který málo odráží světlo
> Údaje na visačce textilu nemusí odpovídat skutečnosti
> Z 215 odebraných vzorků pohonných hmot nevyhovělo pět
> Všichni prodejci na Šenovské burze v Ostravě porušili zákon
> Dívčí plavky z Polska nevyhověly bezpečnostním normám
> Kupujete starožitnosti? Zajímejte se o původ zboží
> Bazary a zastavárny řádně neinformují o možnostech reklamace
> Smějící se panenka může ohrozit zdraví dítěte
> Kaufland stahuje z prodeje poštovní schránku. Má příliš ostré hrany