Vydáno: 27. dubna 2018 - Tchibo
Tchibo otevírá vlajkový obchod v centru Prahy, hned vedle Havelského tržiště. Nabídne samostatnou kavárnu, rozšířený sortiment i výdejnu e-shopu. Jedná se o třetí obchod v uliční lokaci v rámci sítě 41 prodejen po České republice.
Ve čtvrtek 26. 4. otevřela společnost Tchibo Praha svoji vlajkovou prodejnu v prestižní lokalitě Starého města v Praze, na rohu ulic Havelská a Melantrichova. Jedná se o 41. kamenný obchod v rámci sítě. Obchod s téměř dvojnásobnou velikostí oproti standardním prodejnám Tchibo v obchodních centrech je výjimečný novými designovými a funkčními prvky, rozšířenou nabídkou občerstvení, speciálními nápoji z kávy či stylem prezentace zboží.
Velikost prodejní plochy nového obchodu Tchibo v Havelské ulici činí 191 metrů čtverečních a uspořádání obchodní jednotky reaguje celou řadou nových prvků na prestižní lokalitu v centru Prahy, jež je specifická frekvencí lidí, zejména turistů. Například je výrazně posílena kavárenská část, v rámci které je k dispozici 20 míst k sezení, a rozšířený je i sortiment nápojů a občerstvení. „O hladký chod kávového baru se budou místo jedné baristky starat dvě a k dispozici budou mít třískupinový pákový kávovar pro profesionální přípravu kávy. Navíc budeme kromě sezónních kávových specialit nabízet kávovou limonádu Mazagrande, kávu typu cold brew a na českém trhu stále unikátní, přes speciální pípu servírovanou, kávu Nitro Cold Brew, obohacenou jemnými bublinkami dusíku,“ řekl při slavnostním otevření nové vlajkové prodejny Tchibo Milan Futera, manažer expanze společnosti Tchibo Praha.
V prodejně se poprvé v rámci sítě Tchibo v ČR objevují nové designové a funkční prvky. „Na výjimečnost tohoto obchodu jsme reagovali také výjimečným uspořádáním prostoru a jeho zařízením. Poprvé se v České republice prezentujeme jinak, než jak jsou naši zákazníci zvyklí. Běžně jsou u nás místa na sezení součástí prodejní plochy, zde jsme prostor kavárenské části definovali nově, je opticky oddělen od zbytku obchodu, a nabízí tak zákazníkům pocit většího soukromí,“ dodal Futera. Kromě standardního prodejního vybavení obvyklého v obchodech Tchibo naleznou zákazníci v prodejně v Havelské ulici několik zcela nových prvků, které by měly zvýšit komfort nakupování a svým designem přináší do prostoru atmosféru prémiového obchodu. Celý prostor je vybaven speciálním segmentovým osvětlením a bodovými světly v šetrném LED provedení. Již samozřejmostí jsou v Tchibo digitální cenovky.
První obchod mimo nákupní centrum otevřelo Tchibo v roce 2012 v centru Brna, což odstartovalo novou etapu v rozvoji sítě vlastních obchodů firmy směrem k prestižním lokacím v centru měst. Následně byl vloni v listopadu otevřen zmenšený formát obchodu Tchibo v Praze na Letné. Nový, vlajkový, v pořadí třetí městský obchod je svou rozlohou největší a jeho unikátnost se promítá i v investici do vybavení a personálu. Firma do vybudování této prodejny investovala okolo sedmi milionů korun a personál bude čítat celkem 13 zaměstnanců.
Přesun obchodů do center měst je po boomu obchodních center přirozeným vývojem a trendem, který se potvrzuje v řadě evropských metropolí. Je to přirozený krok zpět k tomu, jak udržet středy měst živé i po pracovní době, což potvrzují urbanisté, sociologové i zastupitelé některých měst. Firma Tchibo má velmi dobré zkušenosti s podobnými obchody již v Německu, Rakousku či Polsku.
Kávu Nitro Cold Brew, tedy kávu servírovanou přes speciální kávovou pípu, představilo Tchibo jako první řetězec v ČR a na Slovensku vloni v říjnu. Tato delikátní káva je extrahovaná za studena až 20 hodin a následně je při servírování přes „pípu“ jemně obohacena dusíkem. Ten kávu nakypří, mikroskopické bublinky ještě více zjemní její texturu, vytvoří bohatou pěnu a pro kávu unikátní lavinový efekt, spojovaný dosud spíše s oblastí tmavých piv.
Všechny obchody Tchibo spojují pod jedinečným obchodním konceptem „3v1“ kávové občerstvení, prodej zrnkové či mleté pražené kávy a každotýdenní tematické kolekce spotřebního zboží. Rozloha prodejní plochy obchodů se v průměru pohybuje lehce pod 100 metrů čtverečních. Všechny také slouží jako výdejní místa objednávek z e-shopu, tedy jako tzv. pick-up pointy. Aktuálně tedy Tchibo provozuje v České republice 41 vlastních obchodů, z nichž 39 je v konceput „3v1“, 2 prodejny jsou outletové. Obchody se nacházejí ve všech krajských městech a dále v Mladé Boleslavi, Mostě, Opavě a Kladně. Navíc se průběžně objevuje tzv. pop-up store, putovní obchod, který se pohybuje po různých lokalitách České republiky.
Zdroj: Tchibo
> Které prodejny jsou otevřené v nouzovém stavu
> Otevírací doba prodejen ve středu 28. října 2020
> Brněnský hypermarket Tesco v Králově Poli je od 17. března otevřen nonstop
> Otevírací doba obchodů v době karantény
> Kaufland nabízí novou značku dětského oblečení Kuniboo
> Blíží se začátek školního roku. Jaké školní potřeby nakoupíte v prodejnách Kaufland?
> Výrobky bez lepku a laktózy značky K-free nově v Kauflandu
> V Kauflandu nově zaplatíte stravenkovou kartou
> Akční nabídku Kauflandu uvidíte i na digitálních obrazovkách
> Kaufland stáhl z prodeje výrobek Belgique d´Or Caffé Latte
> Pozor na reflexní pásek, který málo odráží světlo
> Údaje na visačce textilu nemusí odpovídat skutečnosti
> Z 215 odebraných vzorků pohonných hmot nevyhovělo pět
> Všichni prodejci na Šenovské burze v Ostravě porušili zákon
> Dívčí plavky z Polska nevyhověly bezpečnostním normám
> Kupujete starožitnosti? Zajímejte se o původ zboží
> Bazary a zastavárny řádně neinformují o možnostech reklamace
> Smějící se panenka může ohrozit zdraví dítěte
> Kaufland stahuje z prodeje poštovní schránku. Má příliš ostré hrany